Popis
Nabízím k prodeji nebo výměně svoji Calibru.
Jedná se o motorizaci C20XE 110KW s tou nejlepší hlavou co se kdy dala sehnat a to je COSCAST. Auto je sníženo o 5cm a na kolech Brock B1 po renovaci s úplně novými pneu. Za posledních 9tis. KM opravdu hodně oprav od motoru až po podvozek.
Vážným zájemcům udělám výraznou slevu.
R.V. 1994
STK do 4/2019
190 000 KM
MOTOR: Komplet hlava, Gufera na ventilech, Ventily, Hydra, vodítka, srovnaná a tlakovaná hlava, pístní kroužky, písty, rozvody, svíčky, vodní pumpa, termostat, komplet spojka (přitlačak,lamela, ložisko, lanko i setrvák), rozdělovač, kable ke svíčkám. olej měněn po druhé po zajetí před +- 1000KM, Měněny ložiska v differenciálu i gufera poloos, všechny silentbloky motoru, byl odstraněn středový díl výfuku a nahrazen rezonátorem + koncový nerezový tlumič. (Originál přidám k autu), Nová baterka
PODVOZEK: Nové čepy, snížené tlumiče o 5CM i s uložením, Komplet brzdy v předu i v zadu, oba homokineťáky, Natřené třměny v předu i zadu do červena, kola originální Brock B1 po renovaci s úplně novými pneu.., ložiska v kolech.
INTERIÉR: Sedačky v černé kůži opravdu zachovalé a opečovávané, horší stropnice (u Caliber klasika..)
VÝBAVA: Okna a šíbr v EL., ABS, Posilovač řízení, Palub. počítač
O auto pečuji jak jen můžu, NIKDY JSEM NA NEPOUŽIL NEKVALITNÍ DÍL, tím ručím. Všechno poctivá Německá klasika.
VADY: axiální táhla řízení (+- 1100,- kč), Geometrie (500,-kč)
Občas zařechtá pastorek startéru, ale takhle už to je od té doby co jsem auto pořídil, takže neberu jako vadu, spíš jako otravný zvuk.
+samozrejmne kosmeticke vady vzhledem ke stáří vozidla. Co se týče koroze, tak absolutne minimalni.
Prodám nebo vyměním za něco zajímavého. O cenně se dá jednat až u vozidla. Pisalci nepsat a bazary uz vubec.