Popis
Tento divoký pouliční prut Willys Americar z roku 1941 byl vyroben jako show car s použitím karoserie ze skleněných vláken Outlaw Performance a vlastního podvozku. Doprovodné fotografie ilustrují vysoký stupeň pozoruhodných detailů. Méně než 150 mil bylo nashromážděno v pouliční jízdě, která se zdá být provedena na suchých, bezprašných bulvárech. auto bylo řádně „otřeseno“ pro použití na ulici a za bouřlivého 528-cu.in. Otřesený motor přepravky Mopar Hemi by mohl být operativním slovem.
MOTOR
Ekonomický čtyřválcový motor poháněl původní 1941 Willys Americars, ale jeho celkový výkon byl pouhou desetinou současných 610 koňských sil 528-cu.in. Hemi V-8, který pohání tento pouliční prut Willys. Původní motor by se těžko snažil ustoupit obrovským zadním pneumatikám, ale točivý moment 650 lb-ft nyní více než stačí. Přepravní motor Mopar Performance má pro sací potrubí Mopar Cross Ram správné sacharidy Holley. Sacharidy byly nedávno přestavěny a vyladěny. Motor vystřelí až nahoru, ale je trochu chladnokrevný, protože sacharidy nemají tlumivky. Bylo zaznamenáno drobné plakání kolem krytů ventilů. Komponenty MSD zvládají zapalovací práce a sběrače vedou spotřebované plyny leštěnými trubkami k dvojici nerezových tlumičů Magnaflow. Fotografie ukazují výfukový systém, který je téměř příliš pěkný na to, aby mohl být ukryt pod autem. Třístupňová automatická převodovka GM Turbo Hydra-Matic 400 pevně řadí všemi rychlostními stupni.
VNĚJŠÍ
Outlaw Performance 1941 karoserie kupé Willys jsou ručně laminované, jednodílné konstrukce ze skleněných vláken, takže rez není problém. Proporce karoserie jsou správné podle Willyse, ale prohlubně zadních kol byly velkoryse opatřeny tubusem, aby se do nich vešly pneumatiky, o kterých se v roce 1941 ani nesnilo. Stav dvoubarevného stříbrného a vínového laku nazývám „velkolepý“, s výjimkou několika třísek a škrábanců, které jsou uvedeno na fotografiích. Realistické plameny vyzařují z kapoty a proudí podél linie pásu. Motiv plamene se nese motorovým prostorem, palubní deskou a středovou konzolou. Skrytá zadní světla jsou namontována ve spodních zadních blatnících. Všechny dveře, okna a kufr jsou elektricky ovládány a lze je ovládat pomocí dálkového ovladače. Všechna skla, těsnění a světla jsou nová a v perfektním provozním stavu.
INTERIÉR
Stříbrná a vínová kůže odráží dvoubarevný lak karoserie se sladěním exteriéru s interiérem, který se nese skrz zárubně dveří. Oranžový pruh odděluje dvě barvy. Prodejce říká, že sedadla sedadel a odpovídající koberec nevykazují žádné opotřebení a že čalounění stropu je těsné a bezchybné. Měřidla jsou od společnosti Classic Instruments. Volant sochorů je na vrcholu leštěného sklopného sloupku. Vůz má teplo a Vintage Air A / C. Obraceč Pioneer ve vlastní středové konzole ovládá skrytý vysoce výkonný stereofonní systém. Celočalouněný kufr ladí s interiérem, i když je prostor omezen kvůli vaně kol.