Vyhledávání: Ventily motoru
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 67 inzerátů

Ventily na motory Škoda
Dohodou
Ventily na motory Škoda
Prodám 5 ks ventilů Ø dříku 8mm, Ø hlavy 34 mm, na klínky
Cena dohodou
Prodám 5 ks ventilů Ø dříku 8mm, Ø hlavy 34 mm, na klínky
Cena dohodou

EGR - ventil Mercedes-Benz
8 990 Kč
EGR - ventil Mercedes-Benz 350 cdi pro motory 6v OM 642... EGR ventil chlazený, vodou.
Č.dilu A 6421410680,
A 6421401060
Použití pro vozy W,166,W167,W 164 face lift,w 251 face lift.
Č.dilu A 6421410680,
A 6421401060
Použití pro vozy W,166,W167,W 164 face lift,w 251 face lift.

Prodám 2ks ventilu sání V-1539 pro vůz FORD THUNDERBIRD 1966, 6,4l, možno použít i pro další motory FORD, MERCURY 5,9L, 5,8L, 7,0L, 6,7L Cena V-1539 250,-Kč/ks

Aixam ventil topení.
614 Kč
Prodám ventil topení Aixam na motor kubota zašlu na dobírku.

Hlava motoru Felicia 1.6
2 000 Kč
Prodám sériovou hlavu motoru Felicia 1,6 Mpi, na blok s označením AEE jedná se o 8kanalovou hlavu s vačkou, ventily, pružinami . rozvodovým kolem vše původní.
kontakt mdracing@seznam.cz
kontakt mdracing@seznam.cz

FlashLube – originální australská dávkovací souprava k ochraně ventilů včetně první náplně 0,4L. Náhradní náplně od 1 litru a od 590 Kč.
Originální australské koncentrované aditivum FlashLube minimalizuje opotřebení ventilových sedel a vzájemný styk kovových částí u vozidel s pohonem na plyn LPG. FlashLube obsahuje kvalitní tekutý kov s prodlouženým ochranným účinkem, který tvoří ochranný film mezi ventilem a ventilovým sedlem, čímž snižuje teplotu působící na ventily. FlashLube prokazatelně prodlužuje životnost motoru.
Přidávání aditiv do paliv vzniklo v důsledku zákazu používání olova, které mimo jiné chránilo ventilová sedla. Proto se do benzínu přidávají různá aditiva, např. okysličovadla, zvyšovače oktanového čísla, antioxidanty, mazivostní přísady proti zatloukání ventilových sedel a další. Tyto aditiva však plyn LPG neobsahuje, je na rozdíl od benzínu palivo tzv. „suché“, do kterého je vhodné použít aditiva pro zvýšení promazávací schopnosti. FlashLube na rozdíl od konkurenčních „napodobenin“ obsahuje aditivum s unikátní recepturou přidávání velmi drahých složek, zejména účinného maziva, tekutého kovu, ke snižování opotřebení ventilů a ventilového sedla.
Spotřeba aditiva: Cena spotřebovaného aditiva FlashLube na 100 km je cca 5.20 Kč. (Při spotřebě auta 9 L plynu LPG na 100 km spotřebujete 9 ml aditiva FlashLube)
Bezpečnost: aditivum FlashLube je nehořlavé, nejedovaté a tudíž bezpečné.
Žádejte pouze originální australskou ochranu ventilů od vynálezce přimazávání ventilů, vědce Wolfganga Kluennera, mnohokrát oceněného, naposledy na LPG veletrhu GasShow 2013.
Nebo sada Dynagas (poslední foto) za akční zaváděcí cenu 999 Kč.
Originální australské koncentrované aditivum FlashLube minimalizuje opotřebení ventilových sedel a vzájemný styk kovových částí u vozidel s pohonem na plyn LPG. FlashLube obsahuje kvalitní tekutý kov s prodlouženým ochranným účinkem, který tvoří ochranný film mezi ventilem a ventilovým sedlem, čímž snižuje teplotu působící na ventily. FlashLube prokazatelně prodlužuje životnost motoru.
Přidávání aditiv do paliv vzniklo v důsledku zákazu používání olova, které mimo jiné chránilo ventilová sedla. Proto se do benzínu přidávají různá aditiva, např. okysličovadla, zvyšovače oktanového čísla, antioxidanty, mazivostní přísady proti zatloukání ventilových sedel a další. Tyto aditiva však plyn LPG neobsahuje, je na rozdíl od benzínu palivo tzv. „suché“, do kterého je vhodné použít aditiva pro zvýšení promazávací schopnosti. FlashLube na rozdíl od konkurenčních „napodobenin“ obsahuje aditivum s unikátní recepturou přidávání velmi drahých složek, zejména účinného maziva, tekutého kovu, ke snižování opotřebení ventilů a ventilového sedla.
Spotřeba aditiva: Cena spotřebovaného aditiva FlashLube na 100 km je cca 5.20 Kč. (Při spotřebě auta 9 L plynu LPG na 100 km spotřebujete 9 ml aditiva FlashLube)
Bezpečnost: aditivum FlashLube je nehořlavé, nejedovaté a tudíž bezpečné.
Žádejte pouze originální australskou ochranu ventilů od vynálezce přimazávání ventilů, vědce Wolfganga Kluennera, mnohokrát oceněného, naposledy na LPG veletrhu GasShow 2013.
Nebo sada Dynagas (poslední foto) za akční zaváděcí cenu 999 Kč.

Hlava motoru Tatra
2 900 Kč
Hlava válce T815 T1, po celkové GO, s půlroční zárukou - ventily, sedla, vodítka, gufera, nový kroužek pro válec; olakované. V případě nedodání protikusu 800 Kč doplatek (prasklá hlava 800 Kč doplatek). V případě zájmu Vám zboží doručíme.
Cena 2900,- Kč. Uvedené ceny jsou bez DPH.
Cena 2900,- Kč. Uvedené ceny jsou bez DPH.

Nabízím na prodej zbytek dílu na motor m57 160kw rok 2004 mám vše na foto plus blok všechny díly jsou funkční, po domluvě lze poslat
Prodáno: turbo vstřiky rail s čidlama a potrubí, svody, svazek, alternátor, klika řemenice, klikovka, klimakompresor, egr a všechny podtlakové ventily s pumpou
Prodáno: turbo vstřiky rail s čidlama a potrubí, svody, svazek, alternátor, klika řemenice, klikovka, klimakompresor, egr a všechny podtlakové ventily s pumpou

Predám záslepku na EGR ventil pre značky Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Opel, Renault, Volvo a Honda, jedná sa o jednoduchý až po podtlakovo a
elektronicky riadený. Záslepka je vyrobená z antikory alebo ocele a odoláva vysokým teplotám. EGR ventil je potrebné zaslepiť v prípade zníženia výkonu motora alebo poruchy (trhanie motorom, kontrolka motora, kontrolka žhavenia, zhasnutie na voľnobeh...) a vyhnete sa tak kúpe nového ventilu.
Výhodou zaslepenia EGR je zvýšenie výkonu motora v celom spektre otáčok, čistejší a dlhšia životnosť motorového oleja, dlhšia životnosť DPF
filtra, sanie bez usadenín a zníženie spotreby PHM. Uvedená úprava neovplyvňuje výsledné emisie vozidla a nie je zistiteľná na STK, EK.
Záslepka je určená pre objemy motorov:
---------------------------------------------
Fiat, Alfa Romeo, Lancia - motory JTD (CF3)
1.3 JTD Doblo Cargo / Punto II / Grande Punto / Panda / Ypsilon / Musa
1.9 JTD 8V 80 HP, 110 HP, 115 HP (Bravo 100 HP) / 2.4 JTD 10V 140 HP, 150 HP
Ducato 2.5 TD 116 HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.8 TD 122HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.3 JTD & JTDM 110, 120, 130 HP (2001 -> 2006)
---------------------------------------------
Opel, Vauxhall, Renault
Opel, Vauxhall 1.7 CDTi - Astra III (H) / Astra IV (J) / Meriva A / Meriva B / Zafira B / Corsa D / Mokka
Renault 1.9 dCi - Grand Scenic II (2004 ->) / Scenic II (2004 ->) / Megane II (2002 ->)
---------------------------------------------
Volvo - S70 / V70 / 850 / S80 - motor VW 2.5 TDI (D5252T / AEL)
Honda (benzín) - Accord C (1990 ->) / Prelude (1992 -> 2001) / Civic / Jazz
Daewoo (benzín) – Lanos 1.5 & 1.6 16V / Nubira 1.6 & 2.0 16V / Leganza 2.0 16V / Nexia 1.5 16V
---------------------------------------------
elektronicky riadený. Záslepka je vyrobená z antikory alebo ocele a odoláva vysokým teplotám. EGR ventil je potrebné zaslepiť v prípade zníženia výkonu motora alebo poruchy (trhanie motorom, kontrolka motora, kontrolka žhavenia, zhasnutie na voľnobeh...) a vyhnete sa tak kúpe nového ventilu.
Výhodou zaslepenia EGR je zvýšenie výkonu motora v celom spektre otáčok, čistejší a dlhšia životnosť motorového oleja, dlhšia životnosť DPF
filtra, sanie bez usadenín a zníženie spotreby PHM. Uvedená úprava neovplyvňuje výsledné emisie vozidla a nie je zistiteľná na STK, EK.
Záslepka je určená pre objemy motorov:
---------------------------------------------
Fiat, Alfa Romeo, Lancia - motory JTD (CF3)
1.3 JTD Doblo Cargo / Punto II / Grande Punto / Panda / Ypsilon / Musa
1.9 JTD 8V 80 HP, 110 HP, 115 HP (Bravo 100 HP) / 2.4 JTD 10V 140 HP, 150 HP
Ducato 2.5 TD 116 HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.8 TD 122HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.3 JTD & JTDM 110, 120, 130 HP (2001 -> 2006)
---------------------------------------------
Opel, Vauxhall, Renault
Opel, Vauxhall 1.7 CDTi - Astra III (H) / Astra IV (J) / Meriva A / Meriva B / Zafira B / Corsa D / Mokka
Renault 1.9 dCi - Grand Scenic II (2004 ->) / Scenic II (2004 ->) / Megane II (2002 ->)
---------------------------------------------
Volvo - S70 / V70 / 850 / S80 - motor VW 2.5 TDI (D5252T / AEL)
Honda (benzín) - Accord C (1990 ->) / Prelude (1992 -> 2001) / Civic / Jazz
Daewoo (benzín) – Lanos 1.5 & 1.6 16V / Nubira 1.6 & 2.0 16V / Leganza 2.0 16V / Nexia 1.5 16V
---------------------------------------------

Sada těsnění motor Lombardini
2 550 Kč
Prodám novou, originální vrchní sadu těsnění na motor Lombardini LDW 502. Sada obsahuje těsnění víka ventilů, sání, termostatu, výfuku, těsnění pod lištu přívodu paliva, gufera ventilů, gufero klikové hřídele, podložky pod vstřikovače, tlumiče rázů atd.Určeno pro Mopedauto
Motory používá MopedAuto Ligier, Microcar, Chatenet, JDM, Casalini, Bellier, Grecav, Tasso, Italcar.Určeno pro Mopedauto
Motory používá MopedAuto Ligier, Microcar, Chatenet, JDM, Casalini, Bellier, Grecav, Tasso, Italcar.Určeno pro Mopedauto

Renault fluence 1.5dci motor fluence motor 1.5dci 1.5 dci motor 60 kw 63kw 64kw 66kw 74kw 76KW 78kw 81kw 110PS motor a prevodovku a prislusenstvi motoru vstriky cerpadlo nafty rail turbo egr ventil agr servo klima alternator i spojka setrvak pritlacny talir hadice

Prodám díly s ,motoru Citroen Jumper 2.0, 2.2 - EURO 6. Víko ventilu, váčkové kolo, vakuová pumpa, servo čerpadlo, řemenice klikového hřídele, startér, vedení žhavení, držáky, silentblok převodovky, držák dpf, olejová měrka, pohon palivového čerpadla. Kontakt +420722404864.

Motor Tatra T815 po repasi se zárukou
80 000 Kč
Prodáváme motory TATRA všech typů T148, T815, 10V, 12V,8V, Euro I, Euro II, Euro III - motory jsou po repasi se zárukou (přetěsnění, výměna oleje, seřízení vstřikovacího čerpadla, vstřikovačů, ventilů, měření tlaků, nová lamela, ošetření antikorozním nástřikem atd.). V případě zájmu můžeme zboží doručit. Cena od 80.000,- Kč. Uvedené ceny jsou bez DPH. Při nedodání protikusu motoru - doplatek 15.000,-Kč.

Predám záslepku na EGR ventil pre značky Škoda, Audi, Volkswagen, Seat, Fiat, Alfa Romeo a Lancia, jedná sa o jednoduchý až po podtlakovo a
elektronicky riadený. Záslepka je vyrobená z antikory alebo ocele a odoláva vysokým teplotám. EGR ventil je potrebné zaslepiť v prípade zníženia
výkonu motora alebo poruchy (trhanie motorom, kontrolka motora, kontrolka žhavenia, zhasnutie na voľnobeh...) a vyhnete sa tak kúpe nového ventilu.
Výhodou zaslepenia EGR je zvýšenie výkonu motora v celom spektre otáčok, čistejší a dlhšia životnosť motorového oleja, dlhšia životnosť DPF
filtra, sanie bez usadenín a zníženie spotreby PHM. Uvedená úprava neovplyvňuje výsledné emisie vozidla a nie je zistiteľná na STK, EK.
Záslepka je určená pre objemy motorov:
CR 1. generácie - 1.2 L / 1.4 L / 1.9 L / 2.0 L / 2.4 L / 2.5 L :
CR 2. generácie - 1.2 L / 1.6 L / 2.0 L :
Dieselové motory - 2.7 L / 3.0 L :
Benzínové motory - 1.6 L / 2.0 L:
---------------------------------------------
Fiat, Alfa Romeo, Lancia - motory JTD (CF3)
1.3 JTD Doblo Cargo / Punto II / Grande Punto / Panda / Ypsilon / Musa
1.9 JTD 8V 80 HP, 110 HP, 115 HP (Bravo 100 HP) / 2.4 JTD 10V 140 HP, 150 HP
Ducato 2.5 TD 116 HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.8 TD 122HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.3 JTD & JTDM 110, 120, 130 HP (2001 -> 2006)
---------------------------------------------
Volkswagen 1991 -> ...
Bora / Vento / Passat / Lupo / Polo / Fox / Golf / Jetta / Caddy / Sharan / Tiguan / Touran / Transporter / Phanteon / Touareg
1.6 benzín - Bora / Golf IV / Golf V / New Beetle / Polo / Caddy III / Touran / Sharan 2.0
---------------------------------------------
Audi 1991 -> ...
80 / A2 / A3 / A4 / A5 / A6 / A8 / Q5
1.6 benzín - A3
---------------------------------------------
Škoda 1996 -> ...
Fabia / Octavia / Superb / Roomster / Yeti
1.6 benzín - Octavia I, II
---------------------------------------------
Seat 1991 -> ...
Arosa / Alhambra / Altea / Ibiza / Cordoba / Toledo / Leon
1.6 benzín - Cordoba / Ibiza 3 / Leon / Altea / Toledo 3 / Alhambra 2.0
---------------------------------------------
Volvo
S70 / V70 / 850 / S80 - motor VW 2.5 TDI (D5252T / AEL)
---------------------------------------------
elektronicky riadený. Záslepka je vyrobená z antikory alebo ocele a odoláva vysokým teplotám. EGR ventil je potrebné zaslepiť v prípade zníženia
výkonu motora alebo poruchy (trhanie motorom, kontrolka motora, kontrolka žhavenia, zhasnutie na voľnobeh...) a vyhnete sa tak kúpe nového ventilu.
Výhodou zaslepenia EGR je zvýšenie výkonu motora v celom spektre otáčok, čistejší a dlhšia životnosť motorového oleja, dlhšia životnosť DPF
filtra, sanie bez usadenín a zníženie spotreby PHM. Uvedená úprava neovplyvňuje výsledné emisie vozidla a nie je zistiteľná na STK, EK.
Záslepka je určená pre objemy motorov:
CR 1. generácie - 1.2 L / 1.4 L / 1.9 L / 2.0 L / 2.4 L / 2.5 L :
CR 2. generácie - 1.2 L / 1.6 L / 2.0 L :
Dieselové motory - 2.7 L / 3.0 L :
Benzínové motory - 1.6 L / 2.0 L:
---------------------------------------------
Fiat, Alfa Romeo, Lancia - motory JTD (CF3)
1.3 JTD Doblo Cargo / Punto II / Grande Punto / Panda / Ypsilon / Musa
1.9 JTD 8V 80 HP, 110 HP, 115 HP (Bravo 100 HP) / 2.4 JTD 10V 140 HP, 150 HP
Ducato 2.5 TD 116 HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.8 TD 122HP (1994 -> 2002) / Ducato 2.3 JTD & JTDM 110, 120, 130 HP (2001 -> 2006)
---------------------------------------------
Volkswagen 1991 -> ...
Bora / Vento / Passat / Lupo / Polo / Fox / Golf / Jetta / Caddy / Sharan / Tiguan / Touran / Transporter / Phanteon / Touareg
1.6 benzín - Bora / Golf IV / Golf V / New Beetle / Polo / Caddy III / Touran / Sharan 2.0
---------------------------------------------
Audi 1991 -> ...
80 / A2 / A3 / A4 / A5 / A6 / A8 / Q5
1.6 benzín - A3
---------------------------------------------
Škoda 1996 -> ...
Fabia / Octavia / Superb / Roomster / Yeti
1.6 benzín - Octavia I, II
---------------------------------------------
Seat 1991 -> ...
Arosa / Alhambra / Altea / Ibiza / Cordoba / Toledo / Leon
1.6 benzín - Cordoba / Ibiza 3 / Leon / Altea / Toledo 3 / Alhambra 2.0
---------------------------------------------
Volvo
S70 / V70 / 850 / S80 - motor VW 2.5 TDI (D5252T / AEL)
---------------------------------------------

Naše společnost se zabývá odbornými opravami a generálními opravami motorů BMW.
Včetně motoru N57
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30C při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
Stále větší počet zákazníků se rozhoduje pro generální opravu motoru v našem servisním středisku. Výměna motoru za ojetý je velmi riskantní a neposkytuje tak dlouhou záruku a jistotu jako motor nově renovovaný naší firmou:
Poskytujeme odborné poradenství, kalkulace a záruku na poskytnutou službu.
PO KAŽDÉ OPRAVĚ NEBO VÝMĚNĚ MOTORU NAHRÁVÁME SERVISNÍ KNIHU.
S NAŠÍ SERVISNÍ KNIHOU A SLUŽBOU JE MOŽNÉ PRODLOUŽIT ZÁRUČNÍ DOBU NA NÁMI POSKYTOVANÉ SLUŽBY. (6 měsíců záruka)
!!! MÁME SILNIČNÍ ASISTENCI. VAŠE VOZIDLO MŮŽEME POSLAT DO NAŠEHO SERVISU NEBO ZASLAT POŠKOZENÝ MOTOR KURÝREM. !!!
* RENOVACE ZAHRNUJE, ALE NEOMEZENO NA:
- kontrola bloku motoru na těsnost vodního pláště, obnovení soustřednosti a rozměrů lože klikového hřídele, plánování roviny bloku.
- originální JMENOVITÝ klikový hřídel!!!
- plně regenerovaná hlava zkontrolovaná na mikrotrhliny, plánování roviny, nová těsnění ventilů a sedla ventilů, nová hydraulická tlačná zařízení a ventily.
- nová hlavní a ojniční ložiska, zesílená
- ověření a výměna pístu v případě opotřebení
- nové pístní kroužky
- regenerované ojnice
- broušené vložky válců (tovární velikost), v případě opotřebení jsou vloženy nové,
- nové těsnění hlavy a víka a hřídelová a válečková těsnění,
- namontován nový originální rozvodový řemen.
* Cena výměny a provozních kapalin se stanovuje individuálně v závislosti na modelu.
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30C při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
NAŠI KONZULTANTI VÁM POSKYTUJÍ VÍCE INFORMACÍ.
DĚKUJEME A VÍTÁME
Včetně motoru N57
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30C při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
Stále větší počet zákazníků se rozhoduje pro generální opravu motoru v našem servisním středisku. Výměna motoru za ojetý je velmi riskantní a neposkytuje tak dlouhou záruku a jistotu jako motor nově renovovaný naší firmou:
Poskytujeme odborné poradenství, kalkulace a záruku na poskytnutou službu.
PO KAŽDÉ OPRAVĚ NEBO VÝMĚNĚ MOTORU NAHRÁVÁME SERVISNÍ KNIHU.
S NAŠÍ SERVISNÍ KNIHOU A SLUŽBOU JE MOŽNÉ PRODLOUŽIT ZÁRUČNÍ DOBU NA NÁMI POSKYTOVANÉ SLUŽBY. (6 měsíců záruka)
!!! MÁME SILNIČNÍ ASISTENCI. VAŠE VOZIDLO MŮŽEME POSLAT DO NAŠEHO SERVISU NEBO ZASLAT POŠKOZENÝ MOTOR KURÝREM. !!!
* RENOVACE ZAHRNUJE, ALE NEOMEZENO NA:
- kontrola bloku motoru na těsnost vodního pláště, obnovení soustřednosti a rozměrů lože klikového hřídele, plánování roviny bloku.
- originální JMENOVITÝ klikový hřídel!!!
- plně regenerovaná hlava zkontrolovaná na mikrotrhliny, plánování roviny, nová těsnění ventilů a sedla ventilů, nová hydraulická tlačná zařízení a ventily.
- nová hlavní a ojniční ložiska, zesílená
- ověření a výměna pístu v případě opotřebení
- nové pístní kroužky
- regenerované ojnice
- broušené vložky válců (tovární velikost), v případě opotřebení jsou vloženy nové,
- nové těsnění hlavy a víka a hřídelová a válečková těsnění,
- namontován nový originální rozvodový řemen.
* Cena výměny a provozních kapalin se stanovuje individuálně v závislosti na modelu.
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30C při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
NAŠI KONZULTANTI VÁM POSKYTUJÍ VÍCE INFORMACÍ.
DĚKUJEME A VÍTÁME

EGR ventil 2,0 hdi 16V označení motoru je RHR, RHK, RHJ, RH01, 100,103 a 88KW....Peuegeot 307,308,408,508,expert a citroen C4 picasso,C5,ds4,ds5,jumpy,ford galaxy,c-max, s-max,...EGR máme více označení a to 9645689780,9645689680,9656612380 a 9681825280.EGR je v dobrém odzkoušeném stavu.Zaruka je 3 měsíce a cena je 1300,- s DPH.Možnost zaslání na dobírku po celé ČR a SR.

Prodám hlavu motoru 1,4 hdi 50KW z vozu Peugeot 206 rv 2004. Hlava je v dobrém odzkoušeném stavu se zárukou 3 měsíce. Jedná se o kompletní hlavu viz foto, tedy včetně vačky, vahadel, zdvihátek, ventilů,...Je vhodná na motorizace s označením 8HX a 8HZ, Dále Ford Fiesta F6JB, F6JA, Peugeot 206,307, bipper, dále Citroen nemo, xsara, C2,C3, .... Možnost zaslání hlavy na dobírku po celé ČR a SR. Cena za takto kompletní hlavu je 1999,-

Peugeot 407 1.6 HDI
Výkon: 80 KW
Motor: DV6TED4
Zdvihový objem: 1600 ccm
Rok výroby: od Jan.2004
Wastegate for PEUGEOT | 753420-5005S, 753420-5004S
Actuator 2061-016-310
Vypouštěcí klapka pro PEUGEOT | 753420-5005S, 753420-5004S
Záměnná čísla turbodmychadla:
753420-5006S 740821-0001, 740821-0002, 740821-5001S, 740821-5002S, 750030-0001, 750030-0002, 750030-5001S, 750030-5002S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006, 753420-5002S, 753420-5003S, 753420-5004S, 753420-5005S, 753420-5006S / 740821-1, 740821-2, 750030-1, 750030-2, 753420-2, 753420-3, 753420-4, 753420-5, 753420-6
753420-5005S
753420-5004S 0375J6, 36002480, 3M5Q6K682AE, 3M5Q6K682AF, 3M5Q6K682AH, 3M5Q6K682AK, 8603746, 96 507 644 80, 96 518 398 80, 96 541 287 80, 96 561 258 80, 96 572 486 80, 96 606 413 80, 96 631 992 80, 9650764480, 9651839880, 9652748680, 9654128780, 9656125880, 9657248680, 9657571880, 9660641380, 9663199280 753420-0004 753420-0002 750030-0002 740821-0002 740821-0001
0375J6 0375J8 0375J7
Autoservis Dolní Lutyně-servisní služby pro Váš vůz.
Autoservis Římanek motor s.r.o veškeré opravy a servis osobních,dodávkových vozidel,diagnostiku.
Provádíme opravy, servis a prodej všech typů turbodmychadel pro motory osobních, nákladních a drážních vozidel, zemědělských a stavebních strojů.Po generální opravě má turbodmychadlo stejnou životnost,jako nové turbodmychadlo.
Cílem naší společnosti, Římanek motor s.r.o, je v prvé řadě spokojený zákazník, který se na nás může kdykoliv obrátit z každým problémem z oblasti Turbodmychadel,Diesel vstřikovačů (trysek),Vysokotlaké čerpadla,Servořízení.
Vstřikovače:Common rail
Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem.
rimanekmotor@seznam.cz
tel. 732415744
MONTUJEME DO:
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 04-2008 - 80 109 9HZ (DV6TED4)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 07-2010 - 68 92 9HJ (DV6DTEDM),9HP (DV6DTED)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 04-2008 - 66 90 9HX (DV6ATED4)
Výkon: 80 KW
Motor: DV6TED4
Zdvihový objem: 1600 ccm
Rok výroby: od Jan.2004
Wastegate for PEUGEOT | 753420-5005S, 753420-5004S
Actuator 2061-016-310
Vypouštěcí klapka pro PEUGEOT | 753420-5005S, 753420-5004S
Záměnná čísla turbodmychadla:
753420-5006S 740821-0001, 740821-0002, 740821-5001S, 740821-5002S, 750030-0001, 750030-0002, 750030-5001S, 750030-5002S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006, 753420-5002S, 753420-5003S, 753420-5004S, 753420-5005S, 753420-5006S / 740821-1, 740821-2, 750030-1, 750030-2, 753420-2, 753420-3, 753420-4, 753420-5, 753420-6
753420-5005S
753420-5004S 0375J6, 36002480, 3M5Q6K682AE, 3M5Q6K682AF, 3M5Q6K682AH, 3M5Q6K682AK, 8603746, 96 507 644 80, 96 518 398 80, 96 541 287 80, 96 561 258 80, 96 572 486 80, 96 606 413 80, 96 631 992 80, 9650764480, 9651839880, 9652748680, 9654128780, 9656125880, 9657248680, 9657571880, 9660641380, 9663199280 753420-0004 753420-0002 750030-0002 740821-0002 740821-0001
0375J6 0375J8 0375J7
Autoservis Dolní Lutyně-servisní služby pro Váš vůz.
Autoservis Římanek motor s.r.o veškeré opravy a servis osobních,dodávkových vozidel,diagnostiku.
Provádíme opravy, servis a prodej všech typů turbodmychadel pro motory osobních, nákladních a drážních vozidel, zemědělských a stavebních strojů.Po generální opravě má turbodmychadlo stejnou životnost,jako nové turbodmychadlo.
Cílem naší společnosti, Římanek motor s.r.o, je v prvé řadě spokojený zákazník, který se na nás může kdykoliv obrátit z každým problémem z oblasti Turbodmychadel,Diesel vstřikovačů (trysek),Vysokotlaké čerpadla,Servořízení.
Vstřikovače:Common rail
Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem.
rimanekmotor@seznam.cz
tel. 732415744
MONTUJEME DO:
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 04-2008 - 80 109 9HZ (DV6TED4)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 07-2010 - 68 92 9HJ (DV6DTEDM),9HP (DV6DTED)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 04-2008 - 66 90 9HX (DV6ATED4)

Naše společnost se zabývá odbornými opravami a generálními opravami motorů BMW.
Včetně motoru N57
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30B při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
Stále větší počet zákazníků se rozhoduje pro generální opravu motoru v našem servisním středisku. Výměna motoru za ojetý je velmi riskantní a neposkytuje tak dlouhou záruku a jistotu jako motor nově renovovaný naší firmou:
Poskytujeme odborné poradenství, kalkulace a záruku na poskytnutou službu.
PO KAŽDÉ OPRAVĚ NEBO VÝMĚNĚ MOTORU NAHRÁVÁME SERVISNÍ KNIHU.
S NAŠÍ SERVISNÍ KNIHOU A SLUŽBOU JE MOŽNÉ PRODLOUŽIT ZÁRUČNÍ DOBU NA NÁMI POSKYTOVANÉ SLUŽBY. (6 měsíců záruka)
!!! MÁME SILNIČNÍ ASISTENCI. VAŠE VOZIDLO MŮŽEME POSLAT DO NAŠEHO SERVISU NEBO ZASLAT POŠKOZENÝ MOTOR KURÝREM. !!!
* RENOVACE ZAHRNUJE, ALE NEOMEZENO NA:
- kontrola bloku motoru na těsnost vodního pláště, obnovení soustřednosti a rozměrů lože klikového hřídele, plánování roviny bloku.
- originální JMENOVITÝ klikový hřídel!!!
- hlava po úplné regeneraci zkontrolována na mikrotrhliny, plánování roviny, nová těsnění, ventily a sedla ventilů
- nová hlavní a ojniční ložiska, zesílená
- ověření a výměna pístu v případě opotřebení
- nové pístní kroužky
- regenerované ojnice
- honované vložky válců (tovární rozměry)
- nová těsnění hlavy, kryty a hřídelová a válečková těsnění,
- namontován nový originální rozvodový řemen.
* Cena výměny a provozních kapalin se stanovuje individuálně v závislosti na modelu.
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30B při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
NAŠI KONZULTANTI VÁM POSKYTUJÍ VÍCE INFORMACÍ.
DĚKUJEME A VÍTÁME
Včetně motoru N57
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30B při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
Stále větší počet zákazníků se rozhoduje pro generální opravu motoru v našem servisním středisku. Výměna motoru za ojetý je velmi riskantní a neposkytuje tak dlouhou záruku a jistotu jako motor nově renovovaný naší firmou:
Poskytujeme odborné poradenství, kalkulace a záruku na poskytnutou službu.
PO KAŽDÉ OPRAVĚ NEBO VÝMĚNĚ MOTORU NAHRÁVÁME SERVISNÍ KNIHU.
S NAŠÍ SERVISNÍ KNIHOU A SLUŽBOU JE MOŽNÉ PRODLOUŽIT ZÁRUČNÍ DOBU NA NÁMI POSKYTOVANÉ SLUŽBY. (6 měsíců záruka)
!!! MÁME SILNIČNÍ ASISTENCI. VAŠE VOZIDLO MŮŽEME POSLAT DO NAŠEHO SERVISU NEBO ZASLAT POŠKOZENÝ MOTOR KURÝREM. !!!
* RENOVACE ZAHRNUJE, ALE NEOMEZENO NA:
- kontrola bloku motoru na těsnost vodního pláště, obnovení soustřednosti a rozměrů lože klikového hřídele, plánování roviny bloku.
- originální JMENOVITÝ klikový hřídel!!!
- hlava po úplné regeneraci zkontrolována na mikrotrhliny, plánování roviny, nová těsnění, ventily a sedla ventilů
- nová hlavní a ojniční ložiska, zesílená
- ověření a výměna pístu v případě opotřebení
- nové pístní kroužky
- regenerované ojnice
- honované vložky válců (tovární rozměry)
- nová těsnění hlavy, kryty a hřídelová a válečková těsnění,
- namontován nový originální rozvodový řemen.
* Cena výměny a provozních kapalin se stanovuje individuálně v závislosti na modelu.
Uvedená cena je za repasovaný motor s nominální hřídelí N57D30B při vrácení starého poškozeného motoru (bez díry v bloku)
NAŠI KONZULTANTI VÁM POSKYTUJÍ VÍCE INFORMACÍ.
DĚKUJEME A VÍTÁME

Dvouválce BF20 patří k váhově nejlehčím lodním motorům v dané kategorii.Ruční start.Letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Snadná manévrovatelnost řadící páky, umístěná z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující. Má krátkou nohu. Perfektní stav.Nafukovací člun CMD380 PRO, délka 3,80 m/šířka 1,70m, hmotnost 74 kg, nosnost 725 kg max., pro 6 os.
Rozměr po sbalení 125 x 65 x 45, kategorie plavby C. Nesilnější tloušťka PVC materiálu(1450g/m2)1,2 mm. Člun má ventily pro rychlé nafouknutí i vyfouknutí. Hliníková skládací podlážka s nafukovcím kýlem. Ideální řešení pro hasiče, záchranáře, potapěče, rybáře, ale i rekreační použití pro ty co chtějí kvalitní, velmi odolný robustní člun. Vícekomorový systém je určen pro bezpečnost na vodě, v případě protržení 1 komory člun bezpečně dopluje. Zakoupen r.2023. Je jako nový, možnost prohlédnutí na místě. Příslušenství ke člunu: Al podlaha, 2x pádlo, zakrývací plachta, 1x nafukovací sedadlo, 2x lavička, 3x záchranná vesta. Lze prodat i zvlašť motor 59.000Kč, nebo člun 21.000 Kč.
Rozměr po sbalení 125 x 65 x 45, kategorie plavby C. Nesilnější tloušťka PVC materiálu(1450g/m2)1,2 mm. Člun má ventily pro rychlé nafouknutí i vyfouknutí. Hliníková skládací podlážka s nafukovcím kýlem. Ideální řešení pro hasiče, záchranáře, potapěče, rybáře, ale i rekreační použití pro ty co chtějí kvalitní, velmi odolný robustní člun. Vícekomorový systém je určen pro bezpečnost na vodě, v případě protržení 1 komory člun bezpečně dopluje. Zakoupen r.2023. Je jako nový, možnost prohlédnutí na místě. Příslušenství ke člunu: Al podlaha, 2x pádlo, zakrývací plachta, 1x nafukovací sedadlo, 2x lavička, 3x záchranná vesta. Lze prodat i zvlašť motor 59.000Kč, nebo člun 21.000 Kč.
X