Popis
BMW E92 320i 2007 125kw typ motoru N43. VIN : WBAWA71010J001065
Manuál 6-kvalt.
Najeté kilometry na fotce.
Auto vlastním kolem 7 let a bylo toho spusty uděláno, nicméně se mi do něj už poslední dobou nechtělo investovat i přesto jsem nějaké podstatné věci ještě udělal, jinak auto stojí od listopadu a nejezdí se s ním, takže je pár věcí ještě na něm si udělat, já si zakoupil nové auto kvůli dlouhé vzdálenosti dojíždění do práce.
Auto má čerstvou STK a geometrie kol.
Ve fotkách je screen z poznámek které jsem si k autu vedl, začíná to od 2020, předtím jsem si to ještě nevedl a též na autě bylo děláno spousty věcí, ale to už si to pořádně nepamatuji.
Na autě jsou 2 roky staré zimáky, letní jsem vyhodil.
Na autě aktuálně svítí kontrola motoru, to mi v lednu teď automechanik řekl že svítí na diagnostice lamda sonda, už to řešit nechci, výměna za origo díl prý kolem 6 tisíc a druhovýroba kolem 3-4 tisíc. Také občas něco houká od motoru, to jsem dál taky nepátral, zřejmě nic vážného, ale při jízdě to ruší, takže to by chtělo při koupi vyřešit.
Přestal v listopadu svítit levý xenon, zřejmě to chce novou žárovku. Nejsou připojeny mlhovky, jelikož jsem měnil sportovnější nárazník a při tom jsem je nepřipojil, měli jiný konektor, je potřeba zakoupit HB4 konektory, otázka pár stovek. Starý origo nárazník k autu dám též. Taky chybí krytky ostřikovačů světlometů, ty se mi podařilo ztratit, mám je koupený, takže přidám k autu a můžete si je tam rovnou hodit. Je dost ošoupaný volant, takže ten by si taky zasloužil přešití, spousta firem to dělá a nestojí to zase tolik. Kola jsou celkem odřený, též si zaslouší obnovu a nebo nové. Sedačka u řidiče na boku od nasedání do auta je taky ošoupaná, s tím jsem to už koupil, tenktrát jsem to chtěl řešit, oprava prý by byla kolem 5 tisíc, ale pak jsem to nakonec nechal být. Určitě to chce při koupi udělat základní servis, jako výměnu oleje a filtrů, to jsem dělal naposledy před necelým rokem. Je lepší vidět osobně.