Popis
SPECIFIKACE :
- kastle r.v. 91, najeto pres 200 000km, ale po kompletním redesignu. (viz fotky)
- druhý motor 1.6 V-TEC, r.v. 96, který má najeto cca. 100 000km (puvodní nejaká 1.5, asi 50kW).
- pocátkem tohoto roku výmena rozvodu, oleju, obou filtru, auto bylo na STK a emisích.
- na motoru sportovní vzduchový filtr
- 17'' palcová, nízkoprofilová litá kola s atestem + pneu v dobrém stavu (dezén ..)
- tuningové vnejší úpravy - spojlery, prahy a další zmeny na kapotáži, zadní krídlo, výfuky, zadní svetla, anténa, zrcátka, dvojbarevný prestrik, sportovní polepy.
- pod autem neony (2 podélné) ovládané na dálkové ovládání, stroboskop (cerevená barva)
- auto je komplet calounené do cervené
- zalité kliky (budí dojem coupé)
- v kufru 300W zesilovac a subwoofer napojený na 2 zadní repro a repráky vepredu. Subwoofer je rešený tak, že je navrtaný do pravé zadní sedacky, takže hraje prímo do auta.
- ztmavená bocní skla s atestací (vše zaneseno v papírech)
- Ovládání všech 4 oken v elektrice + ovládání strešního okna (nekolik módu), pomocí tlacítek ovládání vnitrního diodového osvetlení a stroboskopu
- v cene autorádio na CD v super stavu
- sportovní trojbodový volant s posilovacem, sport. sedacky, sport. pedály, podložky pod nohy, komplet úprava interiéru (od calounení pres radící páku až po rucní brzdu)
[b]OSOBNÍ COMMENT : [/b]
Naprosto vymazlená Hondicka, která me jak svým vzhledem, tak svými jízdními vlastnostmi okamžite chytla za srdce. Perfektne drží v zatáckách a i když jí šlapete, spotreba docela príjemne prekvapí - vezme si totiž do 7L/100 (Praha - Bruntál cca. 300km asi 19L). Motor a mou spokojenost s ním (bezúdržbovost apod.) snad komentovat nemusím, VTEC je VTEC.
Co se týce auta všeobecne, není problém pouze lít benzín a jezdit, ackoliv je pár vecí, které by chtely dotáhnout do konce. Prvne,
hudba hraje jen zadní cást (2 zadní repráky + subác) což stací, ale pro lepší požitek je možné opravit i prední soucást systému .. hádám, že pujde o nejaký skríplý káblík. Co se týce subwooferu, není odstínený, takže pri ztlumeném zvuku a nehrající hudbe je slyšet vrnení (zní jako vrnení výfuku, hodne lidí si to pochvalovalo, tak nevím :D ).
Druhá vec je však motor - 1.6ka VTEC je krapet silnejší, než puvodní motor a je potreba si vyrešit evidencní kontrolu pro prepis auta na nového majitele.
DUVOD PRODEJE :
Ackoliv jsem se do ní zamiloval, škola v Praze, nedostatek casu a rodiné povinosti me nutí prodat ho nekomu, kdo se o ní postará lépe jak já. Jsem porád na cestách nebo v práci a když ne, auto je vetšinou v jiné cásti republiky. Težko se ho vzdávám, ale nechat ho stát nekde bez využití nechci.
KONTAKT:
Prostrednictvím tohoto fóra, na ICQ 222503371, telefon : 773204284 nebo mail : ng.inornate@gmail.com.