Popis
Modrá kůže, modrý koberec, modré plasty.. první řada vyhřívaná a funkční, druhá řada sedadel otočná. Třetí řada sklopná, 2x zásuvka 12V, loketní opěrky, originální police do kufru, gumová vložka do kufru..
Nezávislé teplovzdušné topení Eberspaecher s časovačem, funguje, dálkové lze připojit, klimatizace chladí. Vyměněný regulační ventil topení, od té doby žádný červený únik chladicí kapaliny.
Couvací senzory + kamera, starožitná navigace, bluetooth, rádio, DVD přehrávač... i TV hrála před přechodem na DVBT2! :)
Dálkové centrální zamykání v klíči, 2x (zachovalý originál) klíč HUF s elektronikou Siemens, servisní klíč
Elektrická stahovací okna, elektrická zrcátka s vyhříváním, zadní stěrač, vyhřívané zadní okno, maskovací zrcátka v roletách se světlem, Elektricky ovládané posuvné dveře!!! (Vždycky to bylo odpojené. Nikdy jsem se k tomu nedostal..), tažné zařízení. Couvací senzory, kamera se rozsvítí, když se posune R.
Předchozí majitelé nainstalovali světla pro denní svícení osram (odpojil jsem je, ale nechal jsem nainstalovaný hardware), zadní LED světla, přední světla z čirého skla (jsou docela v pohodě, tak jsem je nechal zapnuté).
Motor AES 103kw pěkně startuje i po několika měsících zimní hibernace a běží v pohodě a plynule. Dávám mu LiquiMoly 5w50, filtry a jinak nic nechce.
Rozvodový řetěz vyměněn po 215t km, svíčky bosch, kabely, výměna oleje každých deset tisíc..
Nová hlavní baterie bosch 80Ah, sekundární pod sedadlem řidiče vypadá v pěkném stavu.
Výfuk z nerezové oceli
Převodovka AG4 řadí dobře, hladce. Přidal jsem externí chladič oleje (vysvětlím u auta..), náplň byla několikrát vyměněna, nový filtr a nový boční kryt + těsnění, náhradní filtr přijde s autem, jako spousta náhradních také
Hotové kulové klouby, tlumiče Sachs, zadní pružiny Kayaba,
Pravidelně 3D geometrie, letní pneu Barum 5 XL na původních discích, ráfky Audi + zimní sada Nokian (mám, ale nepoužívám, vidět na některých fotkách), nové víko
Jeden z předních hom