Popis
V celkově pěkném a pojízdném stavu, tedy technikou; jinak parkováno na sídlišti, lak náležitě osekán; aktuálně s vadou katalyzátoru (až dvěma).
Pojízdný, stále (ob den) používán a udržován, tj. není v kopřivách. Podvozek byl naposledy rekonstruován v r.2016, přesto je stále bez vůlí a na silnici sedí jak Sedící Býk. Auto jezdí, brzdí a zatáčí, topí, chladí (sebe i posádku) a nevaří.
Motor běží hladce, bez škubání a poskytuje autu slušnou bezprostřední dynamiku (a zajímavý zvuk); kontrolka svítí; při studeném startu je cítit chvění a nepravidelnost v chodu. Spotřeba paliva v příměstském provozu do 9l (na 100 km) + VIF (Super Benzin Aditiv).
Řazení je přesné, převodovka suchá (zvenku), interiér nevybydlený. Auto stále udržované, detailní rozpis prací na vyžádání, spousta faktur k doložení.
Nejsem pyšný jen na práce proti korozi prahů; zvenku je vše zakryto umělohmotným nástavcem, ale při otevření dveří si všímavé oko estéta může povšimnout "vesnické olejomalby".
Jemný úvod do historie údržby (mimo olej apod.):
* 04.02.2019/238200 km/3.500 Kč - zapalovací svíčky
* 09.01.2019/237000 km/6.500 Kč - volnoběžka alternátoru s napínací kladkou
* 21.01.2017/200000 km/12.750 Kč - vodní čerpadlo; brzdy zadní komplet (+kapalina)
* 10.03.2016/182000 km/37.000 Kč - podvozek: tlumiče komplet, pružiny přední, uložení, přední brzdy komplet, stabilizátor, ...
Pokud nejste kokot, domluvíme se. S kokoty se nebavím, nestýkám, neobchoduji s nimi, ani si s nimi nedopisuji. Pokud mi chcete napsat, že takovou jebku neprodám, jste kokot. Daří se mi dobře, děkuji za optání. Šťastní a úspěšní lidé mají jiné věci na práci, než psát hnusy cizím lidem, případně kydat hnůj na diskusních fórech; tento inzerát bohužel nemá ambice vás spasit, i když je mi vás upřímně líto. Nemůžete mi ale ublížit, protože můj životní standard nezávisí na prodeji 17 let staré ojetiny. Mějte se pěkně a ať se vám daří, alespoň jako se daří mně.
Za slušné (nikoliv rychlé!) jednání sleva. Pokud jste ale kokot, nebude vám stačit ani desetinásobek, já mám peněz dost.