Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Tato kniha Vám přinese podrobný popis vývoje a výroby konverze automobilového motoru na letecký. Včetně mého know-how a mnoha výrobních výkresů a cest jak postupovat. Podělím se s Vámi o návody, jak co nejrychleji, s nejmenším možným úsilím a s nejmenším vynaložením Vašich finančních prostředků postavit co možná nejlehčí moderní letecký motor, čtyřválec s přímým vstřikem a s turbodmychadlem, který výkonem daleko předčí stokoňový Rotax 912 ULS. V knize se dozvíte jak udělat reduktor a jak nový motor správně nainstalovat do letadla, aby těžiště zůstalo v původních mezích. Motor 1.2TSI se výkonem velmi se přiblíží výkonu opěvovaného motoru Rotax 915iS. V některých aplikacích ho může i dostihnout a předčít zejména vyšším kroutícím momentem! Vyšší kroutící moment spolu s vhodnou vrtulí vám dá pocítit ještě nezažité nebývalé výkony při vzletu, stoupání a velmi vysoké cestovní rychlosti spolu s nízkou spotřebou! To jsou devizy tohoto motoru konvertovaného na letecký. Tyto mé návody jsou přenositelné v podstatě na většinu moderních automobilových motorů, nejen na řady TSI od VW. Záleží tedy jen na Vás, jaký motor s jakou hmotností a výkonem si nakonec ke své konverzi zvolíte. Motor 1.2 TSi je 100% zastavitelný do letadel: Yetti J-03 MTOW 450kg, a letadel řady NG4 až NG6 v kategorii UL 600 kg. V těchto letadlech již tento motor létá. Videoukázky v příloze Vám dají představu jak. Více informací a videoukázek ze zástavby motoru najdete na letecka-skola-vysocina v sekci ebook.
Pro svou osobní licenci na knihu si napište na e-mail