Popis
Nepoužité kompletní autorádio TESLA 2110B do Škoda 110R aj
(20fotek u inzeratu, dalsi mohu zaslat na vas email)
Staré ale nepoužité autorádio TESLA 2110B.
Od zakoupení bylo vždy jen v krabici, jak vidíte vše je nepoužité a původní!
Čisté, nevybledlé, součásti je i reproduktor + kabely + montažní uchyty, šroubky, krabice na které jsou původní polepy proste vše co vidíte na foto. Nahrávám mnoho fotek každou si projdete.
Vyráběno v letech 1978 - 1984, už ve své době stálo 1810 Kčs!!! viz štítek na krabici.
vhodné do automobilů Dacia 1300, Škoda 105/120, Škoda 110R, Škoda 1203, Tatra 613, Wartburg 353.
Vhodné do auto veterána ale i do muzea veteranu, škodovek jako dekorace.... druhé takové už jen těžko seženete(nepoužité v puvodním balení)
Funkčnost jsem nezkoušel a nerucím za ni ale radio nebylo nikdy pouzito, v roce 2008 jsem jej zakoupil od pana ktery jej mel v garazi ve skrini/suché místo/ a ja od roku 2008 doted tak samo. Pres 40let staré přesto nepoužité....hodnota se zvysuje tím ze nebylo nikdy pouzito a ma prislusentvi a baleni tak jak se původně prodavalo.
Neporovnavejte s ""vraky"" za 250kč jinde.
Ve své době poměrně moderní autorádio s tranzistory a integrovanými obvody, které umožňovalo příjem na dlouhých, středních, krátkých a velmi krátkých vlnách (obě normy FM OIRT a FM CCIR - tedy 66-104MHz, přičemž ""prázdná"" část mezi oběma pásmy, tedy 74-88 MHz byla pomocí elektronického obvodu při ladění potlačena). Rádio bylo vybaveno obvodem AFC (automatické dolaďování frekvence) a dvěma předvolbami na rozsahu FM (tlačítka U1 a U2). Přepínač pro nastavení barvy zvuku.
Toto autorádio bylo klasickou ukázkou toho, že českoslovenští vývojáři rozhodně nebyli neschopní a nechyběla jim technická erudovanost - ale bohužel byli limitováni velmi omezenou součástkovou základnou v rámci RVHP.
Tato rádia byla určena pro napájení 12V a disponovala výstupem na jeden reproduktor, který byl v oddělené plastové uzavřené skříňce a dodával se spole